سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه خدمات فنی مهندسی رهگشافن

Aquaveo GMS

مدل‌سازی سیستم‌های آب زیرزمینی Aquaveo GMS 

مدل‌سازی سیستم‌های آب زیرزمینی Aquaveo GMS v7.1.7

Aquaveo GMS یا Aquaveo ground Modeling Solutions یکی از پر کاربرترین نرم افزار های موجود برای تجزیه و تحلیل و مدل سازی و یا به عبارتی مدیریت آبهای زیرزمینی می باشد.این نرم افزار دارای محیط جذاب گرافیکی می باشد که شبیه ساز قدرتمندی برای آب های زیر زمینی می باشد.این برنامه قابلیت 3 بعدی دارد.مدل آب زیرزمینی در واقع فرم ساده شده ای از یک سیستم واقعی آبهای زیرزمینی است که بطور تقریبی همبستگی بین عمل و عکس العمل هیدرودینامیکی را در یک سیستم ارائه میدهد


Aquaveo WMS

برنامه ویژه مدل‌سازی حوزه آب خیز Aquaveo WMS 

 برنامه ویژه مدل‌سازی حوزه آب خیز Aquaveo WMS v8.3.4.0 X86

سیستم مدلسازی آبخیز (wms) یک محیط مدلسازی جامع گرافیکی برای تمامی فازهای هیدرولوژیکی و هیدرولیکی حوزه آبخیز است. Aquaveo WMS  شامل ابزارهای قدرتمند برای مدلسازی فرایندهای خودکار شامل استخراج اتوماتیک حوزه آبخیز، محاسبه پارامترهای هندسی، محاسبه همپوشانی لایه ها در GIS ( سی ان، عمق رواناب، ضریب زبری و غیره) استخراج مقطع عرضی از داده های عوارض زمین و خصوصیات بسیار دیگری است.


EZ Schematics

طراحی آسان مدارات الکترونیکی با EZ Schematics 

طراحی آسان مدارات الکترونیکی با EZ Schematics v1.4.32

نرم افزار EZ Schematics  یک نرم افزار جدید در عین حال قوی و دقیق برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی در رشته برق می باشد.


EZ Schematics

طراحی آسان مدارات الکترونیکی با EZ Schematics v1.4.32

طراحی آسان مدارات الکترونیکی با EZ Schematics v1.4.32

نرم افزار EZ Schematics  یک نرم افزار جدید در عین حال قوی و دقیق برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی در رشته برق می باشد.


ChemSketch

ترسیم انواع واکنش ها و ترکیبات آلی برای رشته شیمی با  ChemSketch

ترسیم انواع واکنش ها و ترکیبات آلی برای رشته شیمی با ACD ChemSketch 12.01 Build 28379

این نرم افزار  برای طراحی ساختارهای مولکولی و مشاهده آن در چند مدل به صورت سه بعدی می باشد.. این نرم افزار قابلیت های بسیاری برای ترسیم اشکال مختلف ترکیبات شیمیایی در مدل های مختلف و به صورت سه بعدی با امکان چرخش در فضا را دارد. شما تنها در عرض چند دقیقه انواع مولکولها را رسم می کنید و از آنها در سوالات امتحانی و همچنین مقالات خود استفاده می کنید. این نرم افزار پرکاربرد بنا به درخواست کاربران رشته مهندسی شیمی ارائه گردیده است.


gPROMS

شبیه سازی، مدلسازی و بهینه سازی فرآیندها

شبیه سازی، مدلسازی و بهینه سازی فرآیندها در صنایع با Process Systems Enterprise gPROMS v3.31

نرم افزار gPROMS  به دلیل امکانات فراوانی که دراختیار کاربر قرار می دهد، موجب ارائه ی سریع تر و ارزان تر محصولات پیچیده و کاهش هزینه های طراحی تا ساخت محصول شده است.این نرم افزار در بیش از 200 موسسه تحقیقاتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.از این برنامه بیشتر در آزمایشگاهها و مکان های علمی استفاده می شود.این نرم افزار که بیشتر مورد استفاده بچه های رشته مهندسی صنایع و البته شیمی و دیگر مهندسی های پایه می باشد شما را به یک مدل مطمئن قبل از هر کاری نزدیک می کند.


ARENA

شبیه سازی سیستم های گسسته پیشامد با Systems Modeling ARENA V10

 

شبیه سازی سیستم های گسسته پیشامد با Systems Modeling ARENA V10

 ARENA نرم افزاری کامل برای انجام مطالعات شبیه سازی است و تمام قدم های یک مطالعه شبیه سازی را پشتیبانی می کند . ARENA انعطاف پذیری زبان شبیه سازی Siman و قابلیت های مدل سازی شی گرا را همزمان ارایه می کند و در عین حال از آسانی کاربردی محیط Microsoft Windows استفاده می کند . ARENA برای انیمیشن و مدل سازی گرافیکی مسایل شبیه سازی بسیار مناسب است . این برنامه به کاربر اجازه می دهد که اشیا مدل سازی به نام کاژول ایجاد کند که این ماژول ها سنگ بنای تهیه مدل هستند .


Origin

رسم نمودارهای آماری و گراف با Origin Pro 8.1 SR3 Portable

رسم نمودارهای آماری و گراف با Origin Pro 8.1 SR3 Portable

  Origin Pro 8.1 نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل داده ها و رسم نمودارهای آماری و گراف.


Pointwise

تحلیل و آنالیز مدلهای سه بعدی با Pointwise v16.03R3 for Windows

 

تحلیل و آنالیز مدلهای سه بعدی با Pointwise v16.03R3 for Windows

این نرم افزار برای تحلیل و آنالیز مدلهای دوبعدی و سه بعدی . به کار بردن این نرم افزار مهندسین قادر به‌ طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت بهتر در زمانی‌ کمتر خواهند بود. این‌ نرم‌افزار مهندسین‌ و طراحان‌ را قادر می‌سازد تا به‌ راحتی‌ بهینه‌سازی و ضریب‌ اطمینان‌ و ایمنی را در طرح‌هایشان‌ به‌ صورت‌ مرحله‌ به‌ مرحله‌ اعمال‌ کنند.


ProgeCAD 2010

نقشه کشی مهندسی با ProgeCAD 2010 Professional v10.0.8.9 

نقشه کشی مهندسی با ProgeCAD 2010 Professional v10.0.8.9 And Portable

ProgeCAD 2010 Professional نرم افزاری است که به کاربر اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG  را به کاربر می دهد.  این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد. این برنامه محصولی از شرکت progeSOFT می باشد. توانایی تبدیل فرمت PDF به فرمت DWG، از جمله امکانات برتر این نرم افزار است