سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه خدمات فنی مهندسی رهگشافن

Microcat Hyundai 01.2011

    نظر

Microcat Hyundai 01.2011 Multilanguage




Electronic parts catalog Hyundai. Of all models produced and / or produced Hyundai Motor Company, are divided into groups (cars, SUV / minivans / vans, commercial) and by region. The catalog can identify the vehicle by VIN (filtering part number), the search for the name of spare parts (partial or complete), original number, and also shows the applicability of parts.

There is a list of options with a tran that facilitates selection of the right numbers in the absence of VIN-filter.

Language is possible separately for the program interface, and separately for items of spare parts.

System requirements:
800 MHz-processor or higher
256 MB RAM or more
OS: Window


SPARTAN

SPARTAN جیره نویسی دام و طیور همراه با آموزش فارسی

SPARTAN   جیره نویسی دام و طیور همراه با آموزش فارسی

مدل ها و معادلات به کار رفته در نرم افزار SPARTAN بر اساس نشریه کمیته ملی تحقیقات (1989 NRC) می باشد. این نرم افزار بطور گسترده در گاوداری های کشور مورد استفاده قرار گرفته که نشان دهنده قابلیت ها و کاربری آسان آن است. بازدهی بیشتر و به دنبال آن افزایش سودآوری هدف اول هر واحد تجاری دامپروری می‌باشد. افزایش سودآوری به نوبه خود از عوامل متعددی نظیر استفاده بهینه از مواد خوراکی, مدیریت صحیح پرورش و جیره مصرفی برای گروه‌های مختلف دام تأثیرپذیر است. در زمینه تغذیه دام مدل‌های تحقیقاتی حاصل شده در دانشگاه‌ها توسط مؤسسات تحقیقاتی و شرکت‌های تجاری تبدیل به نرم‌افزارهایی می‌شوند که عموماً در صورت وجود تخصص افراد به صورت بهینه از آنها استفاده می‌کنند.


CARA Room Acoustics

شبیه سازی آکوستیک اتاق با CARA Room Acoustics  PLUS

شبیه سازی آکوستیک اتاق با CARA Room Acoustics 2.1 PLUS

شرکت آلمانی ELAC تولیدکننده این محصول نرم افزاری میباشد. این نرم افزار برای شبیه سازی آکوستیک اتاق و محاسبه پارامترهای آن جهت استفاده در بهینه کردن سیستمهای صوتی استریو و دالبی در اتاق میباشد. با این نرم افزار ابتدا نقشه اتاق را با یک رابط نسبتا ساده نقشه کشی ترسیم میکنیم ، ضرایب بازگشت سطوح را با انتخاب جنس مواد سطحی دیوارها ، کف و سقف مشخص میکنیم سپس با تعیین بلندگو و مکان آن ، پاسخ اتاق را در محل قرار گیری شنونده محاسبه میکنیم. با این این کار میتوان محل قرار گیری بلندگوها و شنونده را برای بهترین Soundstage بهینه نمود و به یک پاسخ مناسب رسید.


FX Equation

تولید و حل معادلات ریاضی با FX Equation 

تولید و حل معادلات ریاضی با FX Equation v4.003.3

FX Equation ساده ترین راه برای تولید معادلات ریاضی و علمی است از جمله امکانات این نرم افزار می توان به : حل کردن انواع مختلف معادلات و نامعادلات ریاضی تا درجه ان ام طی چند ثانیه پیدا کردن ریشه های معادلات و نامعادلات به همراه نمودار با قابلیت ذخیره مسائل نمونه و فرمول های ریاضی ایجاد معادلات قوی و پیچیده نوار ابزار ورودی معادله ترکیب و جایگشت معادلات اضافه شده بر نرم افزار: انتگرال- حد- نماد علمی- بردارها و ستون- ماتریسها- اعداد مختلط-بزرگترین عدد صحیح- انتگرال معین


Proteus

طراحی مدارات الکترونیکی

طراحی مدارات الکترونیکی - قوی ترین نرم افزار آزمایشگاه مجازی با آموزش Proteus Professional 7.7 sp2

Proteus  نرم افزاری به منظور طراحی خودکار مدارهای الکترونیکی است. این بسته نرم افزاری یک سیستم شبیه سازی مدار، مبتنی بر مدل هایی از مؤلفه های الکترونیکی در PSpice می باشد. یک ویژگی متمایزکننده این برنامه، امکان مدل سازی دستگاه های قابل برنامه ریزی مانند میکرو کنترلرها، ریزپردازنده ها، DSP و … است که قابلیت شبیه سازی میکرو کنترلرهای 8051، ARM7 ،AVR ،Motorola ،PIC ،Basic Stamp و … را دارا می باشد. به علاوه، این نرم افزار مؤلفه های داده های مرجع (Reference Data) را نیز در خود جای داده است.


SPSS

تحلیل آماری با PASW Statistics 18 - SPSS

 تحلیل آماری با   PASW Statistics 18 - SPSS

«SPSS» از جمله? نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.


EViews

اقتصاد سنجی و تحلیل بر امور اقتصادی EViews Enterprise Edition

  اقتصاد سنجی و  تحلیل بر امور اقتصادی  EViews Enterprise Edition v7.1

EViews Enterprise Edition نام نرم افزاری حرفه ای برای اساتید و دانشجویان رشته اقتصاد می باشد که به وسیله آن می توانند در زمینه های مختلفی همچون اقتصاد سنجی ، آن هم با روش های کاملا جدید و به روز دنیا فعالیت کنند . این نرم افزار که اولین نسخه آن توسط بانک جهانی به منظور تحلیل بر امور اقتصادی ارائه شده بود تاکنون توانسته است جایگاه خود را در میان اقتصادانان به خوبی باز کرده و از نرم افزارهای معروف در این رشته محسوب شود. این برنامه محصولی از Quantitative Micro Software می باشد.


RPN Engineering Calculator

ماشین حساب حرفه‌ای با قابلیت‌های ویژه RPN Engineering Calculator

ماشین حساب حرفه‌ای با قابلیت‌های ویژه RPN Engineering Calculator V10.0.2

RPN Engineering Calculator یک ماشین حساب حرفه ای مهندسی می باشد که به شما امکان استفاده از ? نوع مختلف از محاسبات را می دهد. اگر شما نیاز به یک ماشین حساب حرفه ای تحت ویندوز دارید ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد میکنیم. شش حالت این ماشین حساب عبارتند از: Standard, Trig, Magnetics, Binary, Engineering و Convert. هر کدام از این حالات امکانات خاصی را به شما می دهند که ما به بیان اجمالی آنها خواهیم پرداخت : در حالت Standard شما یک ماشین حساب استاندارد و ساده را خواهید داشت. با انتخاب Binary یک ماشین حساب دودوئی خواهید داشت. حالت Trig به شما ماشین حسابی با محاسبات دقیق ارائه میدهد. Engineering نیز شامل یک ماشین حساب حرفهای-مهندسی می باشد و حالت Convert نیز برای تبدیلات مختلف می باشد.


WinQSB

کنترل پروژه و برنامه ریزی خطی  WinQSB

کنترل پروژه و برنامه ریزی خطی همراه با آموزش تصویری با WinQSB 2.0

این نرم افزار از جمله نرم افزارهای بسیار سودمند در زمینه مهندسی صنایع، اقتصاد، بازرگانی و مدیریت است که بسیاری از مباحث تصمیم گیری، برنامه ریزی، پیش بینی و کنترل را شامل می گردد و به عنوان نرم افزلر توانا در هر زمینه خاص از جمله کنترل کیفیت مطرح شده است. WinQSB محصول بوده که بخش کنترل کیفیت آن شامل دو زمینه نمودارهای کنترل و نمونه گیری می باشد . این نرم افزار بر پایه تئوری علمی بسیار بالا طراحی شده است و متنوع ترین طرحهای نمونه گیری جهت پذیرش و همچنین نمودارهای مختلف کنترل که بالغ بر نمودار کنترلی است را ترسیم میکند.


Lingo

تحلیل آماری و تحقیق در عملیات با Lingo 11

تحلیل آماری  و تحقیق در عملیات با Lingo 11

نرم افزار تحقیق در عملیات LINGO‌ ساخت کمپانی LINDO Systems است. این نرم افزار نیز همانند نرم افزار GAMS،‌ از کارایی بسیار بالایی در حل مسائل برنامه ریزی برخوردار است. از قابلیت های نرم افزار LINGO‌می توان به موارد زیر اشاره کرد: - بیان ساده مدل ریاضی در محیط نرم افزار - برقراری ارتباط با اکسل - حل کننده های بسیار پیشرفته برای سرعت بالاتر حل مدل - مدیریت آسان داده های ورودی - دارای Help کامل برای یادگیری